
Egy egészségügyi honlap ma már nem extra, hanem elvárás
A legtöbb páciens elsőként nem a telefonhoz nyúl, hanem rákeres arra, hogy „fogorvos Budapest”, „bőrgyógyász Zugló”, vagy „gyermekpszichológus a közelben”. Ha nincs weboldalad, vagy egy régi, nehezen átlátható, lassú honlapon landolnak, az első benyomás máris elvész. Egy jól felépített, bizalmat keltő, informatív egészségügyi honlap viszont az első pillanattól segíti a kapcsolatfelvételt. Mi a Marketing Professzoroknál pontosan tudjuk, mit keres egy páciens, és hogyan lehet azt hitelesen, emberközelien és mégis profin bemutatni egy orvosi weboldalon.
MEGNÉZNÉD, MIT MOND RÓLA EGY MARKETINGES SZEM? – KÉRJ ELEMZÉST
Egészségügyi honlapkészítés tartalommal – nem elég szépnek lennie
Gyakori hiba, hogy egy honlap „jól néz ki”, de nem válaszol a páciensek kérdéseire. Nincs rajta elérhető rendelési idő, nem derül ki, milyen kezeléseket kínálsz, nincs egyértelmű időpontfoglalási lehetőség. Ezek a hiányosságok forgalmat és bevételt is vihetnek. A Marketing Professzoroknál mi nemcsak dizájnt készítünk, hanem teljeskörű tartalomstratégiát is. Olyan szövegeket írunk, amik egyszerre közérthetőek és szakmailag pontosak – a cél az, hogy aki megérkezik az oldalra, ott is maradjon, és időpontot kérjen.
A hiteles online jelenlét bizalmat épít – vagy bizalmat rombol
Az orvos-beteg kapcsolat alapja a bizalom. Ez ma már az első Google-keresésnél kezdődik. Egy jól karbantartott honlap, átlátható menü, korrekt szakmai bemutatkozás, jól elhelyezett páciensvélemények – mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az érdeklődőből valódi páciens legyen. Ezzel szemben egy túlzsúfolt, zavaros vagy hiányos honlap pont az ellenkező hatást váltja ki. Az általunk készített oldalak célja, hogy már az első pillanattól nyugalmat, profizmust és szakmaiságot közvetítsenek. Ez az, ami hosszú távon is működik, nem csak az első kattintásig.
A technikai részletek számítanak – mobilbarát, gyors, optimalizált
Sokan elfelejtik: a weboldal nemcsak a pácienseknek, hanem a keresőmotoroknak is szól. Ha a honlapod nem mobilbarát, lassan töltődik be, vagy nem követi a technikai elvárásokat (pl. HTTPS, keresőbarát URL-ek), a Google egyszerűen hátrasorolja – hiába jó a tartalom. A Marketing Professzorok csapatánál minden honlapkészítésnél figyelünk a technikai részletekre is: gyors betöltés, reszponzív kialakítás, és megfelelő SEO-beállítások – mert a legjobb tartalom is csak akkor hasznos, ha megtalálják.
SZERETNÉD, HOGY A HONLAPOD VÉGRE PÁCIENSEKET HOZZON? – BESZÉLGESSÜNK
A pácienseid a neten döntik el, hogy téged választanak-e – vagy mást
Bár még mindig él az „elég az ajánlás” szemlélet, a valóság más. A páciensek utánanéznek annak, ki vagy, hol rendelkezel, mit kínálsz – és ezeket az infókat a weboldaladról szerzik be. Ha nem találják meg, amit keresnek, egy kattintással továbbállnak. Ha viszont jól felépített rendszer fogadja őket, az biztonságérzetet ad. A Marketing Professzorok több egészségügyi szereplő online jelenlétét építette már fel: fogászatok, nőgyógyászati magánrendelők, klinikák, gyógytornászok, pszichológusok – minden esetben más-más kommunikációval, de közös céllal: működő online jelenlét.